Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Εκκίνηση των Windows και οι αντίστοιχες εφαρμογές

η αφορμή...

Τώρα τελευταία ο υπολογιστής μου άρχισε να καθυστερεί όλο και περισσότερο κατά την εκκίνηση και ήξερα πως οφέιλεται η συγκεκριμένη καθυστέρηση στο γεγονός της εγκατάστασης όλο και περισσότερων εφαρμογών. Αρκετές εφαρμογές κατά την εγκατάστασή τους, ιδιαίτερα τύπου Utilities, Antivirus, Registry Doctors εκκινούν μαζί με τα Windows πράγμα που τα καθιστά( τα Windows) σημαντικά αργά κατά την εκκίνησή τους. Έτσι σκέφτηκα πως σίγουρα θα υπάρχει κάποιος τρόπος να επιλέγει κανείς ποιές εφαρμογές θα τρέχουν στην έναρξη του υπολογιστή. Αν και στην αρχή ήμουν έτοιμος να κατεβάσω κάποιο πραγραμμματάκι να μου κάνει τη δουλειά , μετά από μια ανζήτηση στο διαδίκτυο κατέληξα στο ότι θα επιβάρυνα κι άλλο τον υπολογιστή μου. Μετά από κάποιες βόλτες σε διάφορα forum κατέληξα πως η λύση στο πρόβλημά μου βρίσκεται ήδη στον υπολογιστή μου και σίγουρα δεν θα είναι μακριά από τις ρυθμίσεις συστήματος των Windows.

η λύση...

Για να τσεκάρουμε ποιες εφαρμογές τρέχουν στον υπολογιστή μας κατά την εκκίνησή του και για την διαχείρησή τους, ακολουθήστε τα εξής απλά βήματα:



Βήμα 1:  Πηγαίνουμε στην Έναρξη (Start) και πατάμε την επιλογή Run και στη συνέχεια πληκτρολογούμε msconfig ( <= ή κάντε το Copy & Paste από εδώ ) 



Βήμα 2: Στη συνέχεια, στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, System Configuration Utility επιλέξτε το tab με την ένδειξη Startup. Από εδώ μπορείτε να βρείτε και να καθορίσετε ποια προγράμματα εκκινούν κατά την έναρξη των Windows.



Απλά και γρήγορα...


και τι έμαθα...

Για να πειράξεις τις διάφορες ρυθμίσεις των Windows δεν χρειάζεται ούτε κάποιο "ειδικό πρόγραμμα" που με τη σειρά του θα επιβαρύνει και άλλο το PC ούτε καμιά τρελή έρευνα. Αυτό που χρειάζεται έιανι από την αρχή να καθορίσουμε το που θέλουμε να φτάσουμε, δηλαδή τί θέλουμε να λύσουμε, και μετά να κάνουμε μία επαρκή έρευνα για την εύρεση της λύσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου