Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Γρήγορη αντιγραφή... ( που πάει ο νους σας; )


 η αφορμη...

Αυτές τις μέρες επειδή ψάχναμε να βρούμε πηγές στο internet για να γράψουμε την περιγραφή στο wiki, έψαξα να βρω ένα τρόπο να κάνω την αναζήτησή μου ακόμη πιο γρήγορη. Θα μου πεις πόσο χρόνο μπορεί να σου τρώει μία επιλογή κειμένου και ακολούθως ένα Copy & Paste, ή ένα δεξί κλικ και Copy. Όταν ψάχνω όμως, θέλω να μπορώ να κάνω την αναζήτησή μου όσο πιο εύκολη γίνεται.

η λύση...

Έτσι έψαξα και βρήκα ένα προγραμματάκι που να μου επιτρέπει να μπορώ αντιγράφω τις λέξεις κλειδιά που ήθελα για την αναζήτησή μου και να τις κρατά για λίγο στη μνήμη χωρίς να χρειάζεται να πατήσω τίποτα , απλά επιλέγοντας το κείμενο που θέλω.(πχ απλα σέρνω τον κέρσορα πάνω από το κείμενο)

Αρχικά, λοιπόν, πηγαίνεται στη σελίδα με τα add-ons της mozilla και στο πεδίο της αναζήτησης πληκτρολογείτε  autocopy ή μπορείτε να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο και να βρεθείτε στη σελίδα της εφαρμογής.


Βήμα 1:
  Όταν ανοίξετε τη σελίδα πατήστε την επιλογή Add to Firefox.




Αν σας ανοίξει ένα κίτρινο παράθυρο στο πάνω μέρος του browser πατήστε το κουμπί Allow.



Βήμα 2:  Στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, πατήστε την επιλογή Install now.





Βήμα 3: Στη συνέχεια, ένα νέο παράθυρο θα εμφανιστεί μετά την εγκατάσταση, εκεί πατήστε το κουμπί Restart Firefox.



Από εδώ και πέρα ότι κέιμενο επιλέγετε στον browser επιλέγετε αυτόματα για αντιγραφή!

Για τις ρυθμίσεις της εφαρμογής:

Βήμα 1:
Πηγαίνετε στην επιλογή Tools (Alt+T) στον Firefox και πατάτε την επιλογή Add-ons.




Βήμα 2: Αν θέλετε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις στο παράθυρο που θα εμφανιστεί πατάτε την επιλογή Options.





 Παράθυρο Ρυθμίσεων


Βήμα 3:  Αν θέλετε να απενεργοποιήσετε την εφαρμογή πατάτε το κουμπί Disable.





και τι έμαθα...

Πολλά πράγματάκια που μας φαίνονται μικρά αν τα βελτιώσουμε μας κάνουν τη ζωή ακρετά πιο εύκολη. Σήμερα δεν έμαθα μόνο αλλά βελτίωσα τον τρόπο που κάνω την αναζήτησή μου στο διαδίκτυο.Είναι πολύ πιο συχνό να μαθαίνεις κάτι και πολύ πιο σπάνιο να βελτιώσεις κάτι σε ικανοποιητικό βαθμό. Μάλίστα κατέβασα να δοκιμάσω μερικές ακόμη εφαρμογές. αν μου φανούν καλές... κάτι θα γράψω!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου