Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Τα αγαπημένα σας site στην επιφάνεια εργασίας.

η αφορμή...

Φυσικά υπάρχουν τα bookmarks για αυτή την δουλειά ή το homepage , αλλά εγώ θέλω να έχω πιο άμεση πρόσβαση στις τοποθεσίες που επισκέπτομαι πιο συχνά. Για διάφορους λόγους θα μπορούσε να πει κανείς, πχ. βαρεμάρα( most common ), αν και εμένα απλά μου αρέσει να γίνονται οι καθημερινές κινήσεις ρουτίνας στο PC μου αυτοποιημένα και γρήγορα. Μεγαλύτερη ρουτίνα βέβαια από το να ανοίγεις τον browser και να σερφάρεις στα 3-4 αγαπημένα σου site δεν υπάρχει.. κακά τα ψέματα. Γιατί λοιπόν, να  μην τα επισκέπτεσαι από την επιφάνεια εργασίας κατευθείαν χωρίς πολλά πολλά..? ( αν και εδώ που τα λέμε δεν είναι και μεγάλη υπόθεση αλλά το μότο μου είναι  όσο γίνεται τα πράγματ ανα γίνονται απλά και γρήγορα...  )

η λύση...

Ακολουθούν τα 3 απλά βήματα και μετά είμαστε έτοιμοι:

Βήμα 1:  Κάντε δεξί κλικ σε μια κενή περιοχή της επιφάνειας εργασίας σας, στο πάνελ που θα εμφανιστεί, κάντε κλικ στο κουμπί Δημιουργία (New), Συντόμευση (Shortcut)




Βήμα 2:  Στη συνέχεια, στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, πληκτρολογήστε τη διεύθυνση web του site [1] (όπως πχ. http://playlearnblog.blogspot.com/ ) και κάντε κλικ στο κουμπί Επόμενο(Next) [2].



Βήμα 3:  Κατόπιν, στο νέο παράθυρο που θα εμφανιστεί, πληκτρολογήστε ένα όνομα για τη συντόμευση(όπως πχ.Play Learn Blog )[1], και κάντε κλικ στο κουμπί Τέλος(Finish)[2].  




  
Να και η δικιά μου γωνία με τα shortcuts:



Τα βήματα τωρα και σε screencast!!!







και τι έμαθα...

Ότι με αυτό τον τρόπο μπορεί να γεμίσω την επιφάνεια εργασίας μου με shortcuts.... ή τελικά να κάνω ένα φάκελο με ότι συντόμευση θέλω... :P


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου